Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دانلود كتاب شيمي دوازدهم مبتكران (جلد اول) دانلود كتاب شيمي دوازدهم مبتكران (جلد اول)

pdfbomb

دانلود كتاب شيمي دوازدهم مبتكران (جلد اول) 790 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب شيمي دوازدهم مبتكران (جلد اول) 790 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

مولف در تهيه كتاب شيمي دوازدهم تست تلاش كرده تا مباحث و مفاهيم را به شكلي ساده و روان توضيح دهد تا خوانندگان بتوانند به خوبي آن ها را بفهمند. همچنين، در برخي قسمت ها به مطالب تركيبي مرتبط با موضوعات مورد نظر پرداخته شده و درسنامه هاي آموزشي اين كتاب با در نظر گرفتن تمامي جنبه ها، داراي حجم مناسب و معقولي هستند.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب شيمي دوازدهم مبتكران
دانلود كتاب شيمي دوازدهم رايگان
كتاب شيمي دوازدهم
خلاصه كتاب شيمي دوازدهم
pdf شيمي دوازدهم


خلاصه كتاب شيمي دوازدهم مبتكران
در تدوين درسنامه هر بخش، توجه ويژه اي به تمرين هاي كتاب درسي شده و نكات كليدي و مهم از سوالات كنكور سال هاي گذشته در درسنامه گنجانده شده اند. درسنامه هاي شيمي دوازدهم تست مبتكران (جلد اول) به گونه اي نوشته شده اند كه تا حد امكان ساده و قابل فهم باشند و هيچ مطلبي به صورت مبهم و نامفهوم باقي نمانده است

جلد اول كتاب شيمي دوازدهم
كتاب صوتي شيمي دوازدهم
PDF كتاب شيمي دوازدهم
دانلود رايگان كتاب شيمي دوازدهم


معرفي نويسنده
انتشارات مبتكران يكي از ناشران برجسته در حوزه كتاب هاي كمك آموزشي و كنكوري در ايران است. اين انتشارات با هدف ارتقاء سطح علمي دانش آموزان و داوطلبان كنكور، كتاب هاي متنوعي در زمينه هاي مختلف علمي، ادبيات، و زبان هاي خارجي منتشر مي كند. كتاب هاي مبتكران به دليل داشتن محتواي دقيق و جامع، طراحي مناسب و روان، و توجه ويژه به نيازهاي آموزشي، همواره مورد استقبال دانش آموزان و معلمان قرار گرفته اند.

نقات قوت كتاب
كتاب شيمي دوازدهم مبتكران با ويژگي هاي برتر خود توجه بسياري از دانش آموزان و معلمان را جلب كرده است. از جمله نقاط قوت اين كتاب مي توان به بيان ساده و روان مفاهيم پيچيده شيمي، پوشش جامع تمام مباحث درسي، و تمرين هاي متنوع اشاره كرد. همچنين، گنجاندن نكات كليدي و سوالات كنكور سال هاي گذشته در درسنامه ها، باعث تقويت مهارت هاي تست زني دانش آموزان مي شود. اين كتاب با داشتن توضيحات كامل و واضح، هيچ مطلبي را مبهم نگذاشته و با طراحي مناسب و قابل فهم، به دانش آموزان كمك مي كند تا به درك عميقي از مفاهيم شيمي دست يابند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/12th-chemistry/
 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/28 ساعت: ۱۵ توسط:pdfbomb :